تبلیغات
اسپانسر سازی اسپانسرشیپ مدیریت بازاریابی اسپانسر اسپانسرسازی اسپانسریابی اسپانسرگیری مدیریت حامیان مالی و غیرمالی - مدیریت فروش اسپانسرشیپ و اسپانسرگیری تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل فروش

اسپانسر سازی اسپانسرشیپ مدیریت بازاریابی اسپانسر اسپانسرسازی اسپانسریابی اسپانسرگیری مدیریت حامیان مالی و غیرمالی

              

         

 

 

 

 

 

مدیریت فروش اسپانسرشیپ و اسپانسرگیری

تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل فروش اسپانسرشیپ و اسپانسرگیری

وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش، استراتژی ها و مهارتهای فروش اسپانسرشیپ و اسپانسرگیری ، کانال های توزیع، خرده فروشی و مهندسی مسیر ویزیت اسپانسرشیپ و اسپانسرگیری ،

 مهندسی فروش اسپانسرشیپ و اسپانسرگیری   

مولف و مترجم:

علی خویه

www.

گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www. ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب                                                                                                                   صفحه

 

Contents

مقدمه: .........................................................................................................................2. 1

فصل اول: آشنایی با مفاهیم بازاریابی و فروش اسپانسرشیپ و اسپانسرگیری   ..................................................................3  1

فصل دوم : چگونه فروش اسپانسرشیپ و اسپانسرگیری   را بالا ببریم؟ ............................................................................13  1

فصل سوم: ارتباط حرفه ای در فروش اسپانسرشیپ و اسپانسرگیری   و فنون مذاکره.......................................................... 45  1

فصل چهارم: چگونه رضایت مشتری  را بدست آوریم ؟ ......................................................46. 1

فروش اسپانسرشیپ و اسپانسرگیری 3

مشتری یابی در فروش اسپانسرشیپ و اسپانسرگیری 4

مشتری سازی در فروش اسپانسرشیپ و اسپانسرگیری 4

مشتریان اسپانسرشیپ و اسپانسرگیری  ما چه کسانی هستند؟. 4

پنج اقدام اساسی در ارتباط با مشتریان اسپانسرشیپ و اسپانسرگیری 4

مشتری گرایی در فروش اسپانسرشیپ و اسپانسرگیری  چیست ؟. 4

فروش اسپانسرشیپ و اسپانسرگیری   حضوری  PERSONAL SELLING... 5

فرصتهای فروش اسپانسرشیپ و اسپانسرگیری 6

مراحل فروش اسپانسرشیپ و اسپانسرگیری   حضوری.. 6

مدل آیداس در فروش اسپانسرشیپ و اسپانسرگیری 7

برنامه ریزی فروش اسپانسرشیپ و اسپانسرگیری 9

مهارتهای اساسی فروش اسپانسرشیپ و اسپانسرگیری   و مدیریت فروش اسپانسرشیپ و اسپانسرگیری 9

ادامه مهارتهای اساسی فروش اسپانسرشیپ و اسپانسرگیری   و مدیریت فروش اسپانسرشیپ و اسپانسرگیری 10

20 توصیه برای فروش اسپانسرشیپ و اسپانسرگیری   موفق.. 10

سطوح رضایت مشتری.. 11

فصل دوم : چگونه فروش اسپانسرشیپ و اسپانسرگیری   را بالا ببریم ؟. 12

کار سخت فروش اسپانسرشیپ و اسپانسرگیری

نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
  • آخرین پستها

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :