تبلیغات
اسپانسر سازی اسپانسرشیپ مدیریت بازاریابی اسپانسر اسپانسرسازی اسپانسریابی اسپانسرگیری مدیریت حامیان مالی و غیرمالی - اسپانسر سازی اسپانسرشیپ مدیریت بازاریابی اسپانسر اسپانسرسازی اسپانسریابی اسپانسرگیری مدیریت حامیان مالی و غیرمالی

اسپانسر سازی اسپانسرشیپ مدیریت بازاریابی اسپانسر اسپانسرسازی اسپانسریابی اسپانسرگیری مدیریت حامیان مالی و غیرمالی

كمك‌های IT به اسپانسرگیری

       كاهش هزینه‌های تحقیقات و درنتیجه، بازارشناسی ارزانتر

       طراحی‌های بهتر محصول و خدمت ( مورد قبول مشتری)

       كاهش هزینه‌های ضایعات، مازاد تولید و استوك

       كاهش موجودی انبار

       كاهش زمان تحویل

       سرعت بیشتر در پاسخ‌گویی به نیازها

       سرعت بیشتر بروز واكنش نسبت به حركات بازار

       شناسایی بهتر و بیشتر مشتریان

       سهولت در ایجاد ارتباط با مشتریان

       به حداقل رساندن انتظار

       خذف مشكل فاصله

       معرفی بهتر و كامل‌تر محصول و شركت

       امكان ارتباط دو طرفه

       قیمت‌گذاری بهتر و موفق‌تر

       كاهش كاغذبازی و تشریفات و حركات غیر ضروری

       افزایش صادرات

چهار رمز موفقیت در اسپانسرگیری الكترونیكی

  1. یك Data Base قوی و پویا از مشتریان احتمالی ایجاد كنید.
  2. یك سایت جهانی‌ www تاًسیس كنید و از امكانات هفت‌گانه آموزش، خرید، فروش، پژوهش، گفتگو، ارتباط با دیگران و بالاخره گردآوری اطلاعات آن اسفاده كنید.
  3. Brand یا Trade Mark خود را معرفی نمایید و انگیزه‌هایی ایجاد كنید كه مردم سایت شما را باز كنند.
  4. به آسانی در دسترس باشید و فوراً پاسخ دهید.

مهارت‌ها و ویژگی‌های اسپانسرگیران و فروشندگان موفق عوامل اسپانسر

  1. قدرت برنامه‌ریزی

          برای برنامه‌ریزی كارهایتان لیستی از فعالیت‌هایی كه باید انجام دهید تهیه كنید، هر كاری را قبل از این‌كه انجام دهید بنویسید

          از یك دفترچه برنامه‌ریزی به عنوان وسیله اصلی تنظیم وقت خود استفاده كنید،‌ روی كاغذ بنویسید (نه در حافظه‌تان)

          برای هر هفته از هفته قبل و برای هر روز از روز قبل برنامه‌ریزی كنید

  1. انرژی بسیار بالا برای كار طولانی و تحرك و پویایی

          حركت كنید، توقف و ایستایی جایز نیست

  1. عزت نفس فراوان

          عزت نفس جمع حرمت نفس و اعتماد به نفس است

          حرمت نفس یعنی این‌كه در نظر دیگران انسان قابل احترامی باشیم

          اعتماد به نفس یعنی دست‌كم نگرفتن خود (كه با غرور متفاوت است)

          انسان‌هایی كه اعتماد به نفس قوی دارند از گذشته تجربه را می‌گیرند، برای آینده برنامه‌ریزی می‌كنند و به آن امیدوار هستند، تا حال خوبی داشته باشند

  1. یادگیرنده دائم

          فروشنده موفق همواره خود را دانشجو می‌داند و چشم و گوش خود را برای یاد گرفتن مداوم باز نگه می‌دارد

          یادگیری، توانایی مواجه شدن با وضعیت زندگی را افزایش می‌دهد

          برای انسان یادگیرنده معلمان بسیار زیادی در محیط وجود دارند

  1. موفقیت‌جو و كمال‌طلب

          فروشندگان موفق انگیزه‌های درونی قوی برای موفقیت دارند

          انسان موفقیت‌جو و كمال‌طلب حتی بحران‌ها را به عنوان فرصت‌های جدید ‌می‌نگرد ولی انسان ضعیف آن‌ها را فاجعه می‌داند.

  1. مهارت همدلی

          سمپاتی یعنی هم‌دردی كردن با دیگران اما امپاتی یعنی همدلی با دیگران

          هنگام فروش، نقش یك مشاور را بازی كنید

          به مشتری كمك كنید تا معیارهای خرید خود را مشخص كند،‌در این‌صورت به شما اعتماد می‌كند.

          كالایتان را همان‌طور به مشتری بفروشید كه دوست دارید به شما بفروشد

  1. توانایی نفوذ در دل‌ها

          برای‌اینكه بتوانید به مشتری بفروشید باید بتوانید با ایشان ارتباط برقرار كنید،‌ تعامل داشته باشید، از او تاثیر بپذیرید و بر او تاثیر بگذارید

          برای‌اینكه مطمئن شوید تمامی حركات شما به دل مشتری نشسته‌است پنج روش زیر را به‌كار گیرید:

§  خنده ملایم دائمی

§  كودك بزرگ

§  ارتباط چهره به چهره و بدون مانع

§  چشم‌های گیرا (نافذ)

§  محدود كردن اضطراب و بی‌قراری

  1. جسارت و ریسك

          ریسك‌پذیری با بدون برنامه عمل كردن متفاوت است

          انسان‌هایی كه احتیاط پیشه كرده و ریسك نمی‌كنند در واقع تصمیم گرفته‌اند كه دیگر رشد نكنند.

  1. مسئولیت‌شناسی

          مسئول باشید، فروش با یك معامله تمام نمی‌شود

          كسانی‌كه مسئولیت می‌پذیرند افرادی هستند كه حداكثر لذت را از زندگی می‌برند

          رفتار خوب،‌ مسئول بودنتان و پی‌گیری‌های شما منجر به سفارش بعدی مشتری می‌شود.

  1. آگاهی از محیط

          در مواقع مناسب، روزنامه‌ها را مطالعه كنید، به اخبار گوش بدهید، اطلاعات جانبی خودتان را زیاد كنید، از این اطلاعات برای بهبود كارتان استفاده كنید

  1. آشنایی نزدیك با صنعت

          در حیطه عملیات شركت در بازار،‌ رقبای داخلی و خارجی را بشناسید و عمل‌كرد آن‌ها را زیرنظر داشته‌باشید.

          این را ملكه ذهن كنید كه نسبت به رقیبان، بهتر و بسیار بهتر به مشتریان ارزش ارائه كنید

          ارزش در نزد مشتری ملاك انتخاب است

  1. مدیریت اعتراض مشتریان

          مدیران فروش و نمایندگان فروش شایسته، اعتراضات مشتریان را فرصت‌هایی برای كسب پیشنهادات جدید می‌دانند و با آن برخورد شایسته می‌كنند.

          فروشنده موفق می‌داند كه در مقابل اعتراض مشتری چگونه رفتار كند

          بیش از 95%‌ مشتریان ناراضی بدون این‌كه نارضایتی خود را به شما اعلام كنند، قطع رابطه خواهند كرد.

  1. مدیریت سؤالات مشتریان

          این حق مشتری است كه سؤالات او به‌صورت دقیق و كامل پاسخ داده شود

          توصیه می‌كنم لیستی از سؤالات احتمالی مشتریان تهیه كنید و دائم لیست خود را كامل كنید

  1. تسلط به خود

          «دست خودم نبود، عصبانی شدم» گوینده این جمله مناسب حرفه فروشندگی نیست

          فروشنده، مجرب، خونسرد،‌ مسلط، باگذشت و صبور است

  1. ارتقاء شعورهای مؤثر در فروشندگی

          برای تاثیر گذاشتن بر مشتریان باید بدانید كه آن‌ها روحیات متفاوتی دارند.

          این شما هستید كه باید با روحیات آن‌ها هماهنگ شوید

  1. توجه به رسالت و قوانین شركت
  2. قدرت انعطاف‌پذیری

          تقریبا همه‌چیز در حال تغییر است، شما هم باید انعطاف‌پذیر باشید

          انعطاف‌پذیری، قوه خلاقیت را افزایش می‌دهد

          ما باید خودمان را با مشتری تطبیق بدهیم نه مشتری خودش را با ما

  1. نگرش سیستمی

          مشتری در مورد كل شركت قضاوت می‌كند پس كل شركت یك سیستم است

          هیچ‌وقت مشتری را به دیگران پاس ندهید، بلكه با حفظ نگرش سیستمی، خواست‌های او را پی‌گیری كنید

          اجازه بدهید همه شما را یك خانواده و یك تیم موفق بدانند

  1. منبع جمع‌آوری و ارائه اطلاعات به شركت

          اطلاعات درست و به‌هنگام، ریسك تصمیم‌گیری غلط را كم می‌كند

          فروشندگان باید همانند چشم و گوش شركت باشند تا هسته تصمیم‌گیری (مدیران) با اطمینان بیشتری عمل كند.

  1. آشنایی با اصول بازاریابی و فروش

          علم در حال زایش است،‌از فنون جدید مطلع شوید

          كسب و كار در دنیای رقابتی قواعد خاص خودش را دارد، یادگرفته‌های دوران بازارهای انحصاری دیگر كاربرد ندارد

  1. یادگیری فناوری‌های جدید

استفاده از كامپیوتر یكی از این فناوری‌ها می‌باشد

نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
  • آخرین پستها

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :